YKS TILAUS PUNAHILKALLE, NO OKEI KAKS

Vieläkö joku muistaa Nappikauppa Punahilkan kanssa tehdyn yhteistyön», jonka toteutin jo syyskuussa 2013? No mäpä muistan ja hyvin muistankin, kun tuotteet todella teki vaikutuksen! Tämä postaus itsessään ei ole ko. putiikin kanssa toteutettu, mutta tahdoin nostaa taas vanhaa yhteistyökumppania esille, koska olin tälläkin kertaa tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin.


Jos vilkaisitte vanhan postauksen, saatoitte huomata, että mä olin vähän tylsä ja tilasin neljästä nauhasta kolme samaa, joita viime kerralla. Mä oon se friikkimutsi, jonka mielestä tuttien ja tuttinauhojen tulee sopia muuhun asuun tai asusteisiin, joten sininen sopii sinisen kanssa (ja ristiäisiin), pöllöt tuo vähän väriä vaikka yksiväriseen bodyyn ja polkadot-nauhat sopii silloin kun väriä ei kaivata. Tähtiklipsit oli ehdottomia, koska niitä ei viime kerralla ollut ja noh... Tähdet on tähtiä.


Että aika söpöjä, eiks vaan? Mä tein tarviketilauksen alunperin neljään tuttinauhaan, mutta aloin myöhemmin vähän epäröimään, että olisiko pitänyt tilata lisäksi vähän kapeampaa turkoosia nauhaa ja muutama klipsi ja rengas lisää, jotta voisin tehdä mustavalkoisesta polkadot-nauhasta myös pelkän mustan nauhan. Kyllä raskaana oleva voi olla omituinen hullaantuessaan tuttinauhoista...

4 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Mäki tykkään! Enkä näidenkään kanssa malttais oottaa, et ne pääsee käyttöön... :P

      Poista
  2. Tosi kivoja! :) veetillä oli yks tuttinauha ja sen peri Taavi :D Taavi si kyllä ihanan itsetehdyn, ilmeisesti virkatun tuttinauhan just lahjaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä en osaa ommella saati omista ompelukonetta niin noi on kontaktiliimalla kiinni ja ehti hajoomaan jo Juuson aikana muutaman kerran. :D

      Poista