LET'S PAWTY (RYHMÄ HAU -SYNTTÄRIT)

1-vuotissynttäreillä teemana oli Muumi», 2-vuotissynttäreiden teemana Late Lammas» ja 1+3-vuotissynttäreiden teemana Ti-Ti Nalle». Mä olin ensin vahvasti sitä mieltä, että teemat on nyt teemailtu, kun lapsia on kolme, mutta päässä naksahti jälleen kerran ja koska Ryhmä Hau - tai Nihhau - on molempien suuressa suosiossa, oli mun pakko saada pitää pojille yhdet 2+4-vuotissynttärit Ryhmä Hau -teemalla. 


Valittiin Ryhmä Haun hahmoilta muutama teemaväri ja koottiin pöytä Sampan punaisen, Vainun sinisen sekä Rollen keltaisen mukaan. Koristeluun riitti värien mukaiset ilmapallot, lightbox ja lasten kanssa askarreltu viiri, sekä omasta takaa löytyvät lelut. 


Tarjolla meillä oli Rollen lihakakku (voileipäkakku), puppy poop (marenkeja), pup-corneja (popcorneja), Vainun pehmonalleja (nallekarkkeja), lumitassuja (lumipanttereita), pentupoppoon (täyte)kakku ja poikien lempparijuttu, eli Haltin jääjuomaa, joka todellisuudessa oli ihan vain elintarvikevärillä värjättyä Spritea. Puppy poop oli nimensä mukaisesti syvältä ja toisena päivänä ne ei sitten onnistuneetkaan, joten jäi kokonaan pois tarjoilusta.


Hetkeksi mulle tuli jo olo, ettei enää ikinä yksiäkään synttäreitä yhdelläkään teemalla, vaan ens kerralla eripari kupit, valkoiset kertislautaset ja pelkkä kakku pöytään, mut kyllä mä nyt ehkä vähän haluisin jo googletella, että mitähän kivaa me tolle perheen prinsessalle kehitellään ens kesälle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti